
A la celebració es presentarà el projecte i es realitzaran un munt d’actuacions intergeneracionals
La plaça Nova de les Dones del Tèxtil acollirà, el pròxim 1 d’octubre, a partir de les 17.30 hores, la inauguració del projecte Radars, la xarxa comunitària de prevenció i acció per al benestar de la gent gran que viu sola al Masnou.
Aquest projecte, impulsat per l’Ajuntament, té com a objectiu detectar i prevenir situacions de risc de les persones grans, així com pal·liar els efectes de la soledat no volguda.
La festa, que busca arribar a tots els públics del Masnou, es presenta com un acte intergeneracional d’unió i estima entre masnovins i masnovines, i s’hi podrà conèixer de primera mà el projecte i cercar persones que s’hi vulguin sumar de forma voluntària.
L’acte començarà amb un espectacle infantil a càrrec de la il·lusionista Maria Altes i continuarà amb les exhibicions de balls d’Estudi 15 i de Maribel’s, adreçades a joves i adolescents.
Tot seguit, es farà la presentació i l’explicació del projecte i, posteriorment, l’esdeveniment continuarà amb les actuacions dels Salerosos de Can Mandri i finalitzarà amb les exhibicions de ball en línia dels casals d’avís de Can Malet, Ocata i Can Mandri.